WEBSITES DESIGN & FULL DEVELOPMENT

Σχεδιάζουμε ελκυστικά και ταυτόχρονα λειτουργικά site για την προβολή σας στο διαδίκτυο
WEBIZEN Analysis l Digital Marketing Agency

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Το Διαδίκτυο είναι μια απαιτητική και συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά. Ο ιστότοπός σας αποτελεί τη βάση της ψηφιακής σας παρουσίας και του τελικού παραλήπτη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης μέσω διαδικτύου.

Η ιστοσελίδα σας είναι η πρώτη εντύπωση που οι χρήστες μπορούν να πάρουν από εσάς και το κύριο εργαλείο για την επέκταση και την προώθηση της επιχείρησής σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να σχεδιαστεί σωστά για να ενισχύσει το προφίλ της εταιρείας σας, να προσελκύσει τους επισκέπτες και να τους μετατρέψει σε πραγματικούς πελάτες.

Με εξαιρετική εμπειρία στον τομέα των ιστοσελίδων, η WEBIZEN προσφέρει υπερσύγχρονο σχεδιασμό και ανάπτυξη για να εξασφαλίσει την επιτυχία της ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία αιχμής δημιουργούμε ιστοσελίδες για να σας ξεπεράσουμε από τον ανταγωνισμό σας και να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Στην WEBIZEN στοχεύουμε πάντα στο καλύτερο αποτέλεσμα. Χρησιμοποιούμε μια ομάδα έμπειρων ανθρώπων για να δημιουργήσουμε τον ιδανικό δικτυακό τόπο για την επιχείρησή σας που θα καλύπτει τέλεια τις ανάγκες σας.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Στην WEBIZEN αναλαμβάνουμε την κατασκευή και την προώθηση e-shop με γνώμονα την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Τα online καταστήματα που έχουμε υλοποιήσει λειτουργούν με επιτυχία χάρη στη χρηστικότητα και την εκ κατασκευής αποτελεσματικότητά τους.

Το πακέτο κατασκευής και προώθησης e-shop που παρέχει η WEBIZEN είναι από τα πιο ολοκληρωμένα που μπορεί να βρει κανείς στη διεθνή αγορά κατασκευής e-shop.

Ένα βασικό πλεονέκτημα που έχει η ανάπτυξη ενός online καταστήματος από την WEBIZEN είναι ότι η κατασκευή και η προώθηση γίνονται συντονισμένα από τους εσωτερικούς και σταθερούς συνεργάτες μας. Η ομάδα μας μοιράζεται μαζί σας την εμπειρία από την υλοποίηση πολλαπλών λειτουργικών συστημάτων, που έχουμε εφαρμόσει αποτελεσματικά σε δεκάδες ηλεκτρονικά καταστήματα.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Αυτόματη εισαγωγή προϊόντων από Excel

Σύστημα αναζήτησης με πολλαπλά φίλτρα

E-Shop με παρακολούθηση αποστολών

Γρήγορο φόρτωμα της ιστοσελίδας

Login μέσω Facebook, Twitter & Google

Κατασκευή E-Shop με Διασύνδεση Πωλήσεων στο Google Analytics

Search Engine Optimized (SEO) από την αρχή και διαρκώς

Διασύνδεση με το ERP ή το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης

Custom ανάπτυξη χωρίς περιορισμούς

Διασύνδεση On-Line Καταστήματος με Τράπεζα για Είσπραξη Χρημάτων Μέσω Πιστωτικής

Μηχανισμός Διαθεσιμότητας και Κράτησης (Online Availability & Booking)
Εισαγωγή Δεδομένων σε Βάση Δεδομένων

Δημιουργία On-Line Υπολογισμών

Live Chat Service

Click to Call Service

WE ARE EXPERTS IN WEB PROMOTION

SEO, is not just a theory. It is about proven results in competitive keywords

Υπηρεσίες βελτιστοποίησης της κατάταξης του site σας, στις μηχανές αναζήτησης.

Το πακέτο υπηρεσιών για τη διαδικασία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης περιλαμβάνει τις ακόλουθες απαιτούμενες δράσεις:

  1. Ανάλυση και επιλογή κατάλληλων λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχειρηματική σας δραστηριότητα
  2. Αναφορά στην υπάρχουσα κατάταξη των ιστότοπων στις μεγάλες μηχανές αναζήτησης, με βάση τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά
  3. Διαμόρφωση τίτλων, περιγραφών και λέξεων-κλειδιών για κάθε κατηγορία της ιστοσελίδας
  4. Έλεγχος όλων των κειμένων για να τους κάνουν μηχανή αναζήτησης φιλική
  5. Προσθήκη κατάλληλων τίτλων ή λεζάντων στις φωτογραφίες (alt tag)
  6. Δημιουργία sitemaps ειδικά για τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης
  7. Ανάλυση Ανταγωνισμού
  8. Παρακολούθηση των αποτελεσμάτων κατάταξης ανά κατηγορία ιστοτόπου και ανά λέξη-κλειδί – επανατοποθέτηση / βελτίωση τεχνικών
  9. Καταχώρηση των μηχανών αναζήτησης στις οποίες καταχωρείται η ιστοσελίδα και υποβολή στις πιο σημαντικές τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά
  10. Ετήσια τροποποίηση του κώδικα του ιστότοπου, καθώς το Google επαναπροσδιορίζει τον αλγόριθμο αναζήτησης σε ετήσια βάση.
  11. Δημιουργία σελίδας συνδέσεων, για την ανταλλαγή συνδέσεων με άλλους ιστότοπους
  12. Σύνδεσμοι One Way
    Παροχή συνδέσμων μονής κατεύθυνσης (συνδέσεις από άλλους δικτυακούς τόπους προς τη δική σας, χωρίς τον ιστότοπό σας με συνδέσμους προς αυτά). Αυτός ο τύπος συνδέσεων προσθέτει πολύ μεγαλύτερη αξία στη διαδικασία SEO σε σύγκριση με την ανταλλαγή συνδέσμων.

Η WEBIZEN μπορεί να σας βοηθήσει να φτάσετε στην παγκόσμια αγορά και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας ώστε να κατατάσσεται σε υψηλά επίπεδα σε διάφορες χώρες και σε διαφορετικές μηχανές αναζήτησης Έχουμε την εμπειρία να βοηθήσουμε την εταιρεία σας να μεταφέρει τα προϊόντα σας σε διαφορετικές χώρες, έχοντας κατά νου ότι ο ιστότοπός σας θα μεταφραστεί σε γλώσσες απαραίτητες για κάθε αγορά.

Έχετε επίσης κατά νου ότι η WEBIZEN έχει μια αποδεδειγμένη διεθνή εμπειρία σε, ιστότοπους με αποτελέσματα υψηλού επιπέδου σε περισσότερες από 3 χώρες σε όλο τον κόσμο, με δημοφιλείς και εξαιρετικά δύσκολες λέξεις-κλειδιά.

Τα κοινωνικά μέσα (Facebook, Google, Instagram, Twitter, YouTube, Linkedin, Pinterest κλπ.), θεωρούνται μέσα προώθησης μιας επιχείρησης μέσω των διαύλων δικτύου, καθώς αποτελούν συνδυασμό τεχνολογίας, προώθησης ιστότοπων και διάδοσης πληροφοριών μέσω κοινωνικών δικτύων.

Η κοινωνική δικτύωση έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια με ολοένα αυξανόμενο αριθμό προσφέροντας τις πιο μοναδικές δυνατότητες προβολής των υπηρεσιών / προϊόντων στις στοχοθετημένες ομάδες χρηστών και εισάγει ένα νέο εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά από όλες τις εταιρείες που εξυπηρετούν τους στόχους του μάρκετινγκ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μόνο στο Facebook υπάρχουν πάνω από 900 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες. Επιπλέον, συνδυάζοντας πολλαπλά μέσα κοινωνικών μέσων, δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης προβολής “ομπρέλα” αξιοποιώντας τις δυνατότητες και τις ιδιαιτερότητες κάθε εργαλείου χωριστά.

Η παρουσία μιας επιχείρησης στις σελίδες των σημαντικότερων κοινωνικών μέσων προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για την ενίσχυση της εμπορικής της ταυτότητας, δημιουργώντας αμοιβαίες σχέσεις αλληλεπίδρασης με το κοινό.

Η επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών δεν είναι πλέον μονής κατεύθυνσης όπως ήταν στο παρελθόν, αλλά εξελίσσεται σε μια διαδραστική επαφή. Μέσω αυτής της ανακοίνωσης, τα κοινωνικά μέσα παρέχουν στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να βρουν ένα βαθύτερο επίπεδο αγοραστικού κοινού, να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, να κατευθύνουν κατάλληλες υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρουν.

Μια σωστά σχεδιασμένη και ολοκληρωμένη παρουσίαση στα διάφορα κοινωνικά μέσα, δημιουργεί στο μυαλό των χρηστών του Διαδικτύου την εταιρική ταυτότητα, ενισχύοντας τη θέση μιας εταιρείας εναντίον ανταγωνιστών της βιομηχανίας στην οποία απευθύνεται.
Ως εκ τούτου, οι εταιρείες μπορούν να αναγνωρίσουν τα πρότυπα αγορών και τις διαθέσεις και να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα για να αυξήσουν και να διατηρήσουν την πελατεία τους, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και την καλή θέληση.

Η σωστή χρήση των κοινωνικών μέσων ενισχύει τις διαδικασίες και τις λειτουργίες που βελτιστοποιούν τις θέσεις στις μηχανές αναζήτησης (SEO) της ιστοσελίδας μιας εταιρείας και περιλαμβάνεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ του Διαδικτύου. Συνεπώς, η δημιουργία σελίδων στα αντίστοιχα κοινωνικά μέσα είναι επιτακτική για οποιαδήποτε επιχείρηση.

Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν εισέλθει δυναμικά στην αγορά του διαδικτύου. Κάθε μικρή εταιρεία μπορεί τώρα να ανταγωνιστεί με πολύ μεγαλύτερες.

Οι υπηρεσίες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης μικρών επιχειρήσεων επιτρέπουν στις μικρότερες εταιρείες να διεκδικήσουν το σημείο τους στην πρώτη σελίδα.

Η WEBIZEN επικεντρώνεται στις πιο αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά που θα αυξήσουν την επιχείρησή σας.

Το Διαδίκτυο έχει δώσει στις επιχειρήσεις παγκοσμίως τη δυνατότητα να δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο, αλλά πολλές μικρές εταιρείες βρίσκουν την κύρια επιτυχία τους στις τοπικές αγορές τους.

Γι ‘αυτό το λόγο η WEBIZEN προσφέρει λύσεις και για τοπικές υπηρεσίες SEO.

Ενισχύστε τις άμεσες κρατήσεις μέσω του επίσημου ιστοτόπου σας.

Οι κρατήσεις ξενοδοχείων είναι παραδοσιακά η πρώτη αγορά στον κόσμο στον ετήσιο κύκλο εργασιών. Η προώθηση της ιστοσελίδας ενός ξενοδοχείου έχει πολλά ειδικά χαρακτηριστικά από οποιαδήποτε άλλη μορφή διαδικτυακού τόπου (επιχειρηματική περιοχή).
Παραδείγματα περιλαμβάνουν:
Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται στους τουριστικούς προορισμούς συνήθως συναντούν μεγάλο ανταγωνισμό
Ο επίσημος ιστότοπος πρέπει να είναι σε θέση να πείσει και να επιτρέψει στον πελάτη να πραγματοποιήσει απευθείας κράτηση μέσω της συγκεκριμένης σελίδας και όχι μέσω του ενδιάμεσου καναλιού. Ο επίσημος ιστότοπος λαμβάνει μεγάλο ανταγωνισμό από τα μεγάλα κανάλια πωλήσεων (Κρατήσεις, Expedia, κλπ)
Η σελίδα σας πρέπει να βοηθήσει τους πελάτες να κλείσουν απευθείας μαζί σας. Μπορούμε να στέλνουμε πελάτες απευθείας στη διοχέτευση κράτησης.
Πολύγλωσσες ιστοσελίδες που απευθύνονται σε διάφορες χώρες – την ανάγκη να βρεθεί το ξενοδοχείο μέσω αναζήτησης στο τοπικό Google και χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά για κάθε συγκεκριμένη γλώσσα
Η ψυχολογία της συγκεκριμένης στιγμής παίζει σημαντικό ρόλο στους ταξιδιώτες αναψυχής. Μια μικρή λεπτομέρεια μπορεί να επιτρέψει στον χρήστη να ολοκληρώσει τη διαδικασία κράτησης στη συγκεκριμένη στιγμή.
Ο διαγωνισμός απέχει λίγα μέτρα και είναι εύκολα συγκρίσιμος
Οι λεπτομέρειες των πολιτικών πωλήσεων μπορούν να επιφέρουν σημαντικές διαφορές στο εισόδημα

ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Η WEBIZEN διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία στον τομέα του διεθνούς τουρισμού.
Οι πελάτες μας απολαμβάνουν σημαντική αναγνώριση στο διαδίκτυο με σημαντικά και μετρήσιμα αποτελέσματα τόσο στις επισκέψεις όσο και στις online κρατήσεις. Η φιλοσοφία μας διαφέρει επειδή βασίζεται στην ειδική γνώση της αγοράς και των αναγκών της και στην πλήρη προσέγγιση και οργάνωση της προβολής με βάση:

– Web design που κατευθύνει τον πελάτη σε online κράτηση, δίνοντάς του πλήρεις πληροφορίες για το ξενοδοχείο. Η καλλιτεχνική προσέγγιση και η παροχή πληροφοριών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση του χρόνου που διανύουμε στην περιοχή και στην εμπιστοσύνη των πελατών στο προϊόν μας.
– Αποτελεσματική SEO σε γενικές λέξεις-κλειδιά σε σχέση με τους προορισμούς (π.χ. Bucharest Hotel) καθώς και στοχευμένες λέξεις-κλειδιά για συγκεκριμένες ομάδες-στόχους (beach hotel, πολυτελές ξενοδοχείο κλπ)
– Αύξηση των funs στο Facebook, στοχευμένες καμπάνιες, διάδοση και προβολή φωτογραφιών & βίντεο σε όλα τα μεγάλα κανάλια (ετικέτες, pinterest, flickr κ.λπ.)
– Αποτελεσματικά σχέδια κρατήσεων εργαλείων διαχείρισης και αυτόματη ενημέρωση πολλαπλών καναλιών (διαχείριση καναλιών). Το ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση των κρατήσεων. Για το λόγο αυτό προσφέρουμε αποδεδειγμένα εργαλεία που παρέχουν ένα μεγάλο αριθμό ευκαιριών που ικανοποιούν κάθε απαίτηση.
– Πρακτικές για την ορθή προώθηση των ξενοδοχείων στο Διαδίκτυο, πληροφορίες σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την τεχνολογία σε σχέση με τις νέες δυνατότητες που μπορεί να προκύψουν μέσω αυτών και προτάσεων  νέες ιδέες για την εφαρμογή της αύξησης των άμεσων πωλήσεων ή της αναγνώρισης των ξενοδοχείων στον χρήστη του διαδικτύου.

Λέξεις φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης.

Google Copywriting είναι η σωστή χρήση λέξεων-κλειδιών, με έξυπνο περιεχόμενο. Ο στόχος πρέπει να είναι συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Είναι επιτακτική η διατήρηση των στόχων σας στο μυαλό σας και ποια ενέργεια θέλετε να κάνουν οι αναγνώστες σας.

Έχει αποδειχθεί ότι ένας επισκέπτης του ιστότοπου είναι πιο πιθανό να αγοράσει κάτι εάν το περιεχόμενο του ιστότοπου είναι σαφές και περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες για να τον πείσει να αγοράσει.

Όταν τα άτομα επισκέπτονται έναν ιστότοπο, αναζητούν χρήσιμες πληροφορίες. Αυτό μπορεί να έχει τη μορφή γραπτών πληροφοριών, κειμένου ή φωτογραφιών.

Σημαντικά μέρη του SEO είναι η ποιότητα και φυσικά το στυλ του κειμένου που παίζει επίσης ρόλο στον τρόπο με τον οποίο έχουμε δημιουργήσει τον ιστοχώρο σας.

Εάν οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν το περιεχόμενό σας όπως είναι γραμμένο, αλλά τα πιο σημαντικά σημεία δεν παρατηρούνται τότε κατά πάσα πιθανότητα είναι πιθανό να παραβλέψουν ακριβώς τη σελίδα σας. Το καλό copywriting στυλ σημαίνει επίσης την κατάλληλη τοποθέτηση του κειμένου σας.

Η WEBIZEN μπορεί να προσφέρει ποιοτική γραφή ειδικά σχεδιασμένη για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, να προσελκύει αναγνώστες, να προωθεί την εταιρεία σας και να μετατρέπει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες.

Η ανταλλαγή συνδέσεων με ισχυρούς ιστότοπους (PageRank) είναι ευρέως γνωστό ότι προσθέτει σημαντική αξία στην προβολή σας και βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να “κατανοήσουν” ότι ο ιστότοπός σας συνιστάται από “ισχυρούς” ιστότοπους, αυξάνοντας έτσι την αξία και την κατάταξή του.
Ωστόσο, όταν υπάρχουν άλλοι ιστότοποι που συνιστούν τη δική σας, ενώ ο ιστότοπός σας δεν διαθέτει αντίστοιχο σύνδεσμο, τότε η αποκτηθείσα αξία είναι εξαιρετικά υψηλή, καθώς φαίνεται ότι σας προτείνουμε χωρίς να συστήσετε. Αυτή είναι η διαδικασία μονής κατεύθυνσης συνδέσμων. Αλλά τα πιο εξαιρετικά αποτελέσματα που προσφέρει, τόσο πιο δύσκολο γίνεται η εύρεση αξιόπιστων και σταθερών ιστότοπων που μπορούν να παρέχουν έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας χωρίς να επιστρέψετε το σύνδεσμο σε αυτά. Με τις στρατηγικές και τις τεχνικές που χρησιμοποιούμε μπορούμε να προσελκύσουμε τους απαραίτητους δεσμούς που θα τους επιτρέψουν να αυξήσουν την κατάταξη του ιστοτόπου των πελατών μας.

Η Google ελέγχει τους ιστότοπους από τους οποίους ένας ιστότοπος λαμβάνει συνδέσμους και τώρα με νέους κανόνες που έχουν οριστεί. Ιστοσελίδες που δέχονται ανεξέλεγκτα συνδέσεις μέσω συνδέσμων ή αυτοματοποιημένων εργαλείων που δημιουργούν “θολά” links, διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο να εντοπιστούν από την Google και να απαγορευτούν.
Η διαδικασία των συνδέσεων απαιτεί εμπειρία, καλό σχεδιασμό και στρατηγική για να γίνει ένας σωστός και λογικός τρόπος για να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα της σελίδας.

Η κατασκευή ενός χώρου συνδέεται στενά με το SEO.

Οι περισσότεροι σχεδιαστές ιστοσελίδων έχουν γνώσεις προγραμματισμού για την κατασκευή ενός ιστότοπου αλλά δεν έχουν την βαθιά γνώση της στρατηγικής προώθησης ιστού και τον τρόπο προώθησης ενός ιστότοπου.

Ως εκ τούτου, ο πελάτης θα λάβει έναν ιστότοπο που ανταποκρίνεται στην αισθητική αλλά ο συνολικός σχεδιασμός θα απέχει πολύ από το κοινό-στόχο στο οποίο απευθύνεται.

Στην WEBIZEN ο κώδικας θα γραφτεί προσεκτικά γραμμή γραμμή ώστε να είναι 100% φιλικός προς το Google.

Ο τεχνικός σχεδιασμός της WEBIZEN επικεντρώνεται στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας φιλικής προς τις μηχανές αναζήτησης, εξασφαλίζοντας υψηλή κατάταξη στις λίστες τους. Με άλλα λόγια, ολόκληρο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι προσβάσιμο και ορατό στις μηχανές αναζήτησης.

Η πλατφόρμα παρέχει:
Η δυνατότητα ορισμού μετα-ετικετών (τίτλος, περιγραφή, λέξεις-κλειδιά) σε κάθε κατηγορία σελίδων.
Καθαρές διευθύνσεις URL, δηλαδή φιλικές προς το SEO διευθύνσεις URL. Οι περισσότεροι δυναμικοί ιστότοποι δημιουργούν μεγάλες διευθύνσεις URL όπως http://www.example.com/index.php?id=32&term=56&prodid=145 που δεν σημαίνουν τίποτα για την Google ή τους χρήστες.
Η Google απομακρύνει μεγάλες σελίδες URL.
Από την άλλη, φιλικές διευθύνσεις URL όπως http://www.example.com/bio_products
Βοηθούν επίσης τους χρήστες να κατανοήσουν τι περιέχει η σελίδα.
Οι φιλικές διευθύνσεις URL θα ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ στη σελίδα σας και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα.

Στην WEBIZEN σχεδιάζουμε ιστοσελίδες που μπορούν εύκολα να βρεθούν
Οι ιστοσελίδες μας είναι επαγγελματικές και φιλικές προς τον άνθρωπο
Οι ιστοσελίδες μας θα ενισχύσουν τις πωλήσεις σας.

Κέντρο πελατών
Το κέντρο πελατών της WEBIZEN σας επιτρέπει να βλέπετε ολόκληρο το ιστορικό και την πρόοδο των επιλεγμένων λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούνται για τη στόχευση του ιστότοπού σας.

Μαζί με την ολοκλήρωση μιας καμπάνιας “Google adwords”, θα μπορείτε να δείτε μια αντίστοιχη λεπτομερή αναφορά.

Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε τον πλήρη έλεγχο της ανάπτυξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

parallax layer

Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του διαδικτύου με την WEBIZEN.Ολοκληρωμένες λύσεις εταιρικής ταυτότητας

Συχνές ερωτήσεις

Aυτό σχετίζεται με την ίδια την δημιουργία ιστοσελίδας όσον αφορά το γραφιστικό κομμάτι και την ποιότητα του κώδικα του site. Εάν τα δύο παραπάνω στοιχεία υπάρχουν το επίσης σηματικό είναι γρήγοροι και νέοι servers (αντικατάσταση κάθε τρία χρόνια) σε γρήγορο και αξιόπιστο data center.
Η βελτιστοποίηση του site ξεκινάει από την ίδια την δημιουργία της ιστοσελίδας. Οι λέξεις κλειδιά, ο κώδικας και η δομή του site, τα κείμενα του κόμβου, η χειροκίνητη καταχώρηση στις μηχανές αναζήτησης είναι κομμάτια του παζλ για την υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας κυρίως στο Google που έχει ηγετικό ρόλο στις αναζητήσεις παγκοσμίως.
Το σχεδιαστικό κάθε ιστοσελίδας είτε πρόκειται για εταιρική παρουσίαση ή για ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι επέκταση της offline εταιρικής και προϊoντικής ταυτότητας. Η δημιουργία ιστοσελίδας πρέπει να ακολουθεί τους on-line κανόνες των sites αλλά να είναι και ανάλογη της παρουσίας της εκάστοτε εταιρίας ή επαγγελματία στην πραγματική αγορά.
Όχι! Αντιθέτως πολλοί on-line πελάτες που θα εξυπηρετηθούν σωστά επισκέπτονται κάποια στιγμή και το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, ιδίως για προϊόντα που πιθανόν θα ήθελαν να δουν από κοντά. Δημιουργία ιστοσελίδας με δυνατότητα On-line πωλήσεων είναι απλά άλλο ένα κανάλι διαφήμισης – πώλησης και δεν λειτουργεί σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικά με το φυσικό κατάστημα της ίδιας επιχείρησης αλλά το αντίθετο προκαλεί εμπορική κίνηση συνολικά.
Στην περίπτωση εταιρικής και προϊοντικής παρουσίασης δεν υπάρχουν πάγια έξοδα αφού η εφαρμογή διαχείρισης επιτρέπει στον πελάτη να ανανεώνει χωρίς τεχνικές γνώσεις όλες τις ιστοσελίδες . Το ίδιο ισχύει και στα ηλεκτρονικά καταστήματα όπου υπάρχει πλήρη αυτοδιαχείριση από τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας. Το μόνο που μπορεί να χρειαστεί μετά από καιρό θα ήταν ο ανασχεδιασμός του e-shop όπως ακριβώς θα κάναμε ανακαίνιση στο φυσικό κατάστημα μας με σκοπό την αύξηση της εμπορικής κίνησης και των πωλήσεων.
Σίγουρα οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να είναι ο πρώτος τρόπος προώθησης μόλις ολοκληρωθεί η δημιουργία ιστοσελίδας. Εκτός των μηχανών αναζήτησης υπάρχουν και άλλοι τρόποι προβολής όπως τα community sites (facebook, MySpace κτλ.) το e-mail marketing, η τοποθέτηση διαφημιστικών banners. Θα πρέπει ανάλογα με τον κλάδο και το αντικείμενο να γίνει το σωστό on-line marketing mix των παραπάνω δραστηριοτήτων ώστε η δημιουργία ιστοσελίδας να ακολουθηθεί από σωστό και αποτελεσματικό διαφημιστικό πλάνο. Σε κάθε διαφημιστική κίνηση θα πρέπει να υπάρχει μέτρηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων ώστε ο πελάτης να συνεχίσει με τις ενέργειες με την υψηλότερη απόδοση στην διαφημιστική δαπάνη.

eShop και χαρακτηριστικά

Κατηγοριοποίηση προϊόντων σε απεριόριστα επίπεδα κατηγοριών και υποκατηγοριών.

Αναλυτική παρουσίαση κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας με απεριόριστο αριθμό φωτογραφιών,κατηγορία, υποκατηγορία, κωδικό,εταιρία, περιγραφή και τιμή. Οποιαδήποτε άλλη προδιαγραφή μπορεί να συμπεριληφθεί στην περιγραφή.

Σύστημα Back Office του ηλεκτρονικού καταστήματος για την διαχείριση των παραγγελιών και των μελών – πελατών.

Πλήρη διαχείριση της βάσης δεδομένων των προϊόντων με εύκολο στην χρήση περιβάλλον για προσθήκες, αφαιρέσεις και κάθε είδους αλλαγή.

Δημιουργία φίλτρων πλοήγησης π.χ. εταιρία, τιμή.

Διαδικασία εγγραφής μέλους – πελάτη (Sign In).

Αναζήτηση (full text) και σύνθετη αναζήτηση.

Καλάθι αγορών (Shopping Basket).

Wish list (καλάθι αγαπημένων προϊόντων).

«Σαλόνι» παρουσίασης επιλεγμένων προϊόντων στην κεντρική σελίδα και στην αρχική σελίδα κάθε κατηγορίας προϊόντων.

Αυτόματη ενημέρωση του διαχειριστή και με email για κάθε παραγγελία.

Λειτουργία σχετικών προϊόντων (related products).

Κατασκευή e-shop με δυναμική ενότητα διαχείρισης εταιρικών και προϊοντικών νέων.

Δυναμική ενότητα ανανέωσης προσφορών, νέων προϊόντων.

Δυνατότητα του πελάτη να βλέπει την καρτέλα του και το ιστορικό των παραγγελιών του.

Υπηρεσία αποστολής κωδικού στο email του πελάτη σε περίπτωση απώλειας του κωδικού.

Υπολογισμός ταχυδρομικών εξόδων βάσει βάρους και γεωγραφικής ζώνης.

Λειτουργία «διπλών τιμών» για πραγματοποίηση εκπτωτικής πολιτικής.

Δυνατότητα εγγραφής του επισκέπτη για newsletters.

Εταιρική παρουσίαση με πλήρη ανάλυση του ιστορικού της εταιρίας, δραστηριοτήτων, οικονομικών μεγεθών.

Δυνατότητα το e-shop να κατασκευαστεί και στην αγγλική γλώσσα.

Απόλυτη ασφάλεια των πληρωμών μέσω πιστωτικής κάρτας, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω pay center τραπέζης και χρήση πρωτοκόλλου SSL.

Δυνατότητα πληρωμής με κατάθεση στην τράπεζα, αντικαταβολή ή PayPal.

Δυνατότητα B2B (χονδρικής πώλησης) με ειδικό login και εκπτωτική πολιτική ανά πελάτη .

Δυνατότητα συγχρονισμού με οποιοδήποτε ERP της αγοράς.

Οι on-line καταναλωτές προτιμούν τις αγορές από e-shops για να εντοπίσουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές αλλά και ένα τρόπο αγορών εύκολο και γρήγορο. Οι ευκολίες για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να περιλαμβάνουν πολλαπλούς τρόπους και ευκολίες πληρωμής.

Πιστωτική κάρτα

Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να προσφέρει πληρωμή μέσω των διαδεδομένων πιστωτικών καρτών (Visa, Mastercard, American Express). Πρακτικά το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν θα υπήρχε χωρίς το «πλαστικό χρήμα».

PayPal

Επίσης διαδεδομένος τρόπος πληρωμής για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, ιδίως για e-shops που στοχεύουν την πώληση σε αλλοδαπές χώρες όπως στις Η.Π.Α. Παραδείγματος χάριν κάποιος Αμερικανός καταναλωτής θα εμπιστευθεί πιο εύκολα το διεθνές αναγνωρισμένο και αναγνωρίσιμο PayPal από το pay center κάποιου ελληνικού τραπεζικού brand το οποίο θα είναι άγνωστο στην Αμερικάνικη αγορά.

Αντικαταβολή

Ίσως ο πιο «παραδοσιακός» τρόπος πληρωμής για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Έχει εφαρμογή σε καταναλωτές που είναι νέοι χρήστες του internet και που ίσως δεν εμπιστεύονται ακόμη την χρήση της πιστωτική τους σε e-shops.

Κατάθεση στην τράπεζα

Λόγω της ευρείας διάδοσης και χρήσης του e-banking μερίδα των On-line πελατών επιλέγει αυτό τον τρόπο πληρωμής.

Οι πολλαπλοί τρόποι πληρωμής σε κάθε e-shop πρέπει πάντα να συνοδεύονται από αίσθηση ασφάλειας για τον πελάτη. Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε να αποπνέει αξιοπιστία αλλά και να έχει δικλείδες ασφαλείας.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία για τους τρόπους πληρωμής που μπορείτε να προσφέρετε στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας δώσουμε απαντήσεις.

Το πιο σημαντικό που έρχεται στο μυαλό κάποιου είναι η εμπειρία της κάθε εταιρίας Web Development. Εμείς απλά σας αναφέρουμε ότι η ιστοσελίδα σας θα ολοκληρωθεί αφού περάσει από έναν ταλαντούχο γραφίστα, έναν έμπειρο προγραμματιστή, έναν ειδικό στις μηχανές αναζήτησης, έναν έμπειρο server administrator και βέβαια τον σύμβουλο από την εξυπηρέτηση πελατών ο οποίος θα φροντίσει να καταγράψει τις ανάγκες σας ώστε να τις μεταβιβάσει αποτελεσματικά σε κάθε μία από τις προηγούμενες τέσσερις ειδικότητες.

Έχετε κάποια ερώτηση που δεν συμπεριλαμβάνεται στην παραπάνω λίστα?

Επικοινωνήστε τώρα και θα χαρούμε να σας δώσουμε αναλυτικές απαντήσεις.

ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΙΑΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

Στρατηγική για την αύξηση των εσόδων

Ιδιαίτερη σχεδίαση για να προσελκύσει επισκέπτες

Brand Μάρκετινγκ

Οικοδόμηση σχέσεων με το κοινό σας

Responsive design για τέλεια προσαρμογή σε όλες τις συσκευές

Βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΜΕ ΛΙΓΑ ΚΛΙΚ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

parallax layer

Συμπληρώστε τη παρακάτω φόρμα και άμεσα ένας σύμβουλος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να λύσει κάθε απορία σας.

    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ (απαραίτητο)

    ΤΟ EMAIL ΣΑΣ (απαραίτητο)

    ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ (απαραίτητο)

    ΘΕΜΑ

    ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

    WEBIZEN

    All rights reserved

    error: Content Protected !!